16 april 2012

Min födelsedag!

På morgonen sjöng Johan för mig med en rasslig morgonröst och kom med presenter. Detta fick jag! 

Ett par blommiga converseskor som kommer vara perfekt till i sommar! 


Svart och guldig boyfriend klocka från Rip Curl som matchar fint med mina ringar. 


Enaxlad top och tubklänning. Fick också färg och klippning av håret, som jag ska göra i Bangkok där vi är nu. 


Vi åt lunch på ett favoritställe där dom lagar så otroligt god thaimat, man blir verkligen aldrig besviken när man äter där! 

Färskpressad apelsinjuice


Coconut shake


Tom Kha Gai 


Vegetable springrolls


Sweet and sour chicken


Efter maten blev det lite efterrätt. Johan tog Kitkat och jag Chocolate and brownie. Hur mumsigt som helst! 


Det var också Thailändsk Nyår (Songkran) som är den största och viktigaste högtiden för dem, och det firas med en vattenfestival. 


Så ALLA i hela stan var med på vattenkrig, vilket var helt galet! Hur roligt som helst! 




 


Efter vi hade fått nog av vattenkriget så åkte vi tillbaka till hotellet och bytte om och gick ut på middag! Det var en underbart rolig dag! Får passa på att tacka alla också som grattade och uppvaktade mig på något sätt! 


3 kommentarer:

Johanna Hedblom sa...

Låter som en helt fantastisk födelsedag. :) Och vilken vacker sista bild, du stråååålar! Kram Johanna

EhlinL sa...

Åh va fina saker!! Och maten wow va hungrig jag blev nu!
Saknar er mega massor!!
Kramar <3

Nattii sa...

Åh vad fina saker du fick! :) och maten ser awsome ut. Saknar thai!! Puss issiii <3